Sophie Bille Brahe

Sophie Bille Brahe

Sophie Bille Brahe

Kunde siden

Kunde siden

Kunde siden

1. januar 2020

1. januar 2020

1. januar 2020

Actuate er stolt af at have samarbejdet med smykke-brandet Sophie Bille Brahe om at udvikle en effektiv integration mellem deres webshops og Business Central 365. Samarbejdet er udmundet i en strømlinet udveksling af ordredata og produktdata mellem systemerne, hvilket har forbedret både deres produkt- og ordrehåndtering.


Baggrund

Sophie Bille Brahe er kendt for deres unikke og stilfulde smykker, og de driver flere webshops for at imødekomme deres kunders behov. Med flere webshops og specifikke ønsker til synkroniseringsfuntkionalitet stod de over for udfordringer med at få ordredata og produktdata til at flyde gnidningsfrit mellem deres webshops og Business Central 365. For at tackle disse udfordringer henvendte de sig til Actuate for at få udviklet en integration, der kunne automatisere og forenkle denne dataudveksling.



Udviklingen af integrationen

Actuate's team af udviklere samarbejdede tæt med Sophie Bille Brahe for at forstå deres forretningsprocesser og identificere de mest effektive måder at integrere deres webshops med Business Central 365. Efter en grundig analyse af Sophie Bille Brahe's behov blev en kombination af en standard-integration og skræddersyede komponenter udviklet for at sikre en optimal tilpasning til deres specifikke behov.

Standard-integrationen, der blev anvendt, muliggjorde den grundlæggende synkronisering af ordre- og produktdata mellem Sophie Bille Brahe’s webshops og Business Central 365. Dette omfattede opdatering af ordrelinjer, kundedata og forsendelsesinformation. Men for også at imødekomme Sophie Bille Brahe's specifikke behov skræddersyede Actuate ligeledes komponenter til integrationen.



Disse skræddersyede komponenter blev udviklet med henblik på at sikre en problemfri synkronisering af produktdata mellem deres webshops og Business Central 365. Ved at tilpasse integrationen kunne Actuate sikre, at produktinformation såsom attributter og priser i flere forskellige valutaer. Dette resulterede i en mere effektiv synkronisering af produkter på tværs af deres webshops.

Actuate er stolt af at have samarbejdet med smykke-brandet Sophie Bille Brahe om at udvikle en effektiv integration mellem deres webshops og Business Central 365. Samarbejdet er udmundet i en strømlinet udveksling af ordredata og produktdata mellem systemerne, hvilket har forbedret både deres produkt- og ordrehåndtering.


Baggrund

Sophie Bille Brahe er kendt for deres unikke og stilfulde smykker, og de driver flere webshops for at imødekomme deres kunders behov. Med flere webshops og specifikke ønsker til synkroniseringsfuntkionalitet stod de over for udfordringer med at få ordredata og produktdata til at flyde gnidningsfrit mellem deres webshops og Business Central 365. For at tackle disse udfordringer henvendte de sig til Actuate for at få udviklet en integration, der kunne automatisere og forenkle denne dataudveksling.



Udviklingen af integrationen

Actuate's team af udviklere samarbejdede tæt med Sophie Bille Brahe for at forstå deres forretningsprocesser og identificere de mest effektive måder at integrere deres webshops med Business Central 365. Efter en grundig analyse af Sophie Bille Brahe's behov blev en kombination af en standard-integration og skræddersyede komponenter udviklet for at sikre en optimal tilpasning til deres specifikke behov.

Standard-integrationen, der blev anvendt, muliggjorde den grundlæggende synkronisering af ordre- og produktdata mellem Sophie Bille Brahe’s webshops og Business Central 365. Dette omfattede opdatering af ordrelinjer, kundedata og forsendelsesinformation. Men for også at imødekomme Sophie Bille Brahe's specifikke behov skræddersyede Actuate ligeledes komponenter til integrationen.



Disse skræddersyede komponenter blev udviklet med henblik på at sikre en problemfri synkronisering af produktdata mellem deres webshops og Business Central 365. Ved at tilpasse integrationen kunne Actuate sikre, at produktinformation såsom attributter og priser i flere forskellige valutaer. Dette resulterede i en mere effektiv synkronisering af produkter på tværs af deres webshops.

Actuate er stolt af at have samarbejdet med smykke-brandet Sophie Bille Brahe om at udvikle en effektiv integration mellem deres webshops og Business Central 365. Samarbejdet er udmundet i en strømlinet udveksling af ordredata og produktdata mellem systemerne, hvilket har forbedret både deres produkt- og ordrehåndtering.


Baggrund

Sophie Bille Brahe er kendt for deres unikke og stilfulde smykker, og de driver flere webshops for at imødekomme deres kunders behov. Med flere webshops og specifikke ønsker til synkroniseringsfuntkionalitet stod de over for udfordringer med at få ordredata og produktdata til at flyde gnidningsfrit mellem deres webshops og Business Central 365. For at tackle disse udfordringer henvendte de sig til Actuate for at få udviklet en integration, der kunne automatisere og forenkle denne dataudveksling.



Udviklingen af integrationen

Actuate's team af udviklere samarbejdede tæt med Sophie Bille Brahe for at forstå deres forretningsprocesser og identificere de mest effektive måder at integrere deres webshops med Business Central 365. Efter en grundig analyse af Sophie Bille Brahe's behov blev en kombination af en standard-integration og skræddersyede komponenter udviklet for at sikre en optimal tilpasning til deres specifikke behov.

Standard-integrationen, der blev anvendt, muliggjorde den grundlæggende synkronisering af ordre- og produktdata mellem Sophie Bille Brahe’s webshops og Business Central 365. Dette omfattede opdatering af ordrelinjer, kundedata og forsendelsesinformation. Men for også at imødekomme Sophie Bille Brahe's specifikke behov skræddersyede Actuate ligeledes komponenter til integrationen.



Disse skræddersyede komponenter blev udviklet med henblik på at sikre en problemfri synkronisering af produktdata mellem deres webshops og Business Central 365. Ved at tilpasse integrationen kunne Actuate sikre, at produktinformation såsom attributter og priser i flere forskellige valutaer. Dette resulterede i en mere effektiv synkronisering af produkter på tværs af deres webshops.

Interesseret i samarbejde?

Thorsgade 59, 2. sal

2200 København N

Danmark

info@actuate.dk

(+45) 71 74 32 42

Interesseret i samarbejde?

Thorsgade 59, 2. sal

2200 København N

Danmark

info@actuate.dk

(+45) 71 74 32 42

Interesseret i samarbejde?

Thorsgade 59, 2. sal

2200 København N

Danmark

info@actuate.dk

(+45) 71 74 32 42

Desk with keyboard and brown chair